kiwi

Kiwi si Beneficiile Acestuia Pentru Sanatatea Ta

iulie 3, 2017 , In: Dieta & Sport, Sanatate, UniqueLook
0

Daca ieri am vorbit despre pepenele rosu, astazi m-am gandit sa discutam despre kiwi. Chiar daca am observat ca pretul unui kilogram a crescut enorm, asta nu ma opreste sa il cumpar. Datorita beneficiilor pe care le are, kiwi merita un mic efort financiar. Continutul bogat in vitamine, nutrienti si alte substante benefice organismului transforma fructul de kiwi intr-unul esential pentru sanatate.

1. Favorizeaza procesul de digestie

Kiwi este fructul ideal pentru o digestie sanatoasa. Enzimele digestive aflate in acest fruct contribuie la buna desfasurare a digestiei. De aceea, este ideal daca este consumat dupa o masa copioasa. Cu siguranta iti va ajuta organismul sa digere alimentele mult mai usor.

2. Protejeaza colonul

Tot mai multe persoane au probleme la nivelul tractului digestiv si al colonului. Consumul regulat de kiwi are efecte puternice asupra colonului. Continutul bogat in fibre ofera sanatate colonului, prevenind aparitia cancerului de colon. In plus, kiwi ajuta la eliminarea toxinelor din colon, la evitarea constipatiei si la functionarea normala a tractului digestiv.

3. Kiwi este bogat in antioxidanti si fibre

Datorita cantitatilor semnificative de antioxidanti si fibre, kiwi este un fruct foarte sanatos. Acesta aduce beneficii organismului, ajutandu-l sa fie sanatos si plin de energie. Antioxidantii lupta impotriva toxinelor si a radicalilor liberi, iar fibrele regleaza nivelul glicemiei din sange. Aceste doua elemente au un rol esential in buna functionare a intregului organism.

4. Contine vitamina C

Fructul de kiwi contine foarte multa vitamina C, chiar mai multa decat portocalele. Astfel, consumat frecvent, va asigura organismului aportul necesar de vitamina C. Aceasta va ajuta la intarirea si stimularea sistemului imunitar, favorizand protejarea sanatatii tale. Un sistem imunitar puternic va putea lupta impotriva bolilor si a altor amenintari pentru organism.

5. Regleaza tensiunea arteriala

Prin continutul ridicat de potasiu, kiwi are efecte benefice asupra tensiunii arteriale. Intervine in reglarea acesteia si in buna functionare a sistemului circulator. De asemenea, previne coagularea sangelui, evitand multe boli cardiovasculare.

6. Are indice glicemic redus si calorii putine

Kiwi este un fruct ideal si pentru persoanele care sufera de diabet. Acest fruct are un indice glicemic redus si nu afecteaza nivelul glicemiei. In plus, poti consuma kiwi fara sa iti faci griji pentru silueta. Datorita caloriilor putine, fructul nu iti va afecta greutatea.

Esti interesat de viitoarele articole despre nutritie si sanatate? Atunci, nu uita sa dai LIKE aici! 🙂

Iti multumesc! 😀

Adauga un Comentariu!