sport

Bucura-te de Primavara Facand Sport!

martie 7, 2017 , In: Dieta & Sport, UniqueLook
0

In sfarsit am scapat de temperaturile scazute ale iernii. Acum ne putem bucura de zilele insorite de primavara, iesind la plimbare si facand sport. A venit momentul sa petrecem timp in aer liber si sa ne punem corpul in miscare. Pentru ca eu sunt o persoana care iubeste sportul, m-am gandit sa iti dau si tie cateva idei pe care sa le pui in aplicare primavara aceasta.

1. Plimbari cu bicicleta

Daca ai o bicicleta, utilizeaz-o cat mai mult! Plimbarile cu bicicleta sunt foarte eficiente pentru punerea in miscare a intregului organism. Cu cat te plimbi mai des cu bicicleta, cu atat mai tonifiat va fi corpul tau. Profita de fiecare zi insorita si scoate-ti bicicleta la plimbare! πŸ™‚ Nu uita sa porti casca de protectie si vesta reflectorizanta. Daca nu ai inca o bicicleta, nu ezita sa iti cumperi. πŸ˜‰

sport

2. Plimbari cu rolele sau cu skateboard-ul

Pentru cei care au echilibru si dexteritate in mersul pe role, acestea sunt ideale pentru sanatatea organismului. Pe langa definirea picioarelor, o plimbare cu rolele iti solicita tot corpul. Poti merge singura sau iti poti chema prietenele la o plimbare relaxanta. Daca esti incepatoare, nu uita sa porti echipament de protectie (casca, genunchere, cotiere). πŸ™‚ Rolele nu sunt punctul tau forte? Atunci, poti opta pentru skateboard. Poate te vei descurca mai bine. Alege o placa potrivita varstei tale si nivelului de pregatire si bucura-te de miscare! πŸ˜€

3. Tenis de camp

Β Iubesc tenisul de camp! Tu nu? Daca nu, inseamna ca nu ai jucat niciun meci de tenis pana acum. πŸ˜€ Primavara aceasta te poti apuca de practicarea acestui sport. Tenisul este un sport foarte organizat, dar in acelasi timp plin de eleganta. Pentru mine tenisul inseamna libertate si relaxare deplina. πŸ™‚ Incearca-l si tu! Vei avea nevoie de un echipament special, cat mai lejer, pentru a te deplasa cat mai usor. Ofera atentie incaltamintei! Indicat ar fi sa porti tenisi speciali pentru practicarea tenisului. Doar asa ii poti asigura piciorului stabilitatea de care are nevoie in timpul jocului. In ceea ce priveste racheta si mingiile de tenis, le poti achizitiona sau le poti primi de la antrenor. Depinde de tine cum alegi sa practici tenis. Sper ca te-am convins sa incerci. Mult succes! πŸ™‚

sport

4. Inotul

Β Ai observat ca majoritatea doctorilor recomanda practicarea inotului? Ei bine, mie mi-a spus ca este un “must”. De ce? Din cauza sau “datorita” problemelor pe care le am la coloana vertebrala. πŸ™ Mi s-a spus ca inotul este cel mai benefic sport pentru sanatatea si motricitatea organismului. Cel mai eficient este inotul practicat sub indrumarea unui instructor. Acesta stie cel mai bine de ce ai nevoie. Cauta un loc special pentru cursuri de inot si nu ezita sa te duci cat mai des. Vei simti efectele favorabile pe care le are asupra corpului tau. πŸ™‚

sport

5. Alergatul si mersul alert

Alergatul este un sport care nu necesita nicio cheltuiala. Ai nevoie doar de incaltaminte sport, potrivita pentru alergat. Ar fi bine sa alegi pantofi sport cu talpa mai groasa. Astfel, piciorul va avea mai multa rezistenta si protectie in timpul alergarii. Daca nu poti alerga, opteaza pentru un mers alerg. Chiar daca nu are aceeasi eficienta, mersul alert este o optiune foarte buna pentru cei care nu pot alerga. Incearca sa faci aceste lucruri intr-un mod sanatos si organismul tau va radia de energie. πŸ™‚

6. Dansul este un sport

Β Dansul este una dintre metodele cele mai eficiente de a arde calorii. Poti dansa acasa, in fata oglinzii, fara niciun cost sau poti alege o sala de dans. In functie de buget si de timpul liber, te poti inscrie la cursuri de dans. Ai la dispozitie o gama larga de stiluri, de la dansuri latino pana la cele mai moderne. Eu am ales “dansul in fata oglinzii”. πŸ˜€ In fiecare zi incerc sa dansez cel putin 30 de minute. Poti face si tu la fel. πŸ˜‰
sport
Eu ti-am prezentat 6 modalitati de a face sport. Tu cum iti pui corpul in miscare? Ai si alte idei?
Have a nice day! πŸ˜€

Adauga un Comentariu!